Tuesday 1 July 2014

PAKEJ LENGKAP UNTUK CANTIK ?

PAKEJ LENGKAP UNTUK CANTIK ?

RAHSIA KECANTIKAN WANITA .

Kulit yang bersih ,sihat ,kemerahan ,semulajadi ,tegang ,rambut yang sihat ,mata bersinar ,bentuk tubuh badan menarik, payu dara yang mekar dan tegang ,awet muda dan sebagainya.

Sememangnya sentiasa menjadi idaman setiap yang bergelar wanita .oleh itu ramai berusaha supaya kelihatan sentiasa cantik dan kelihatan sentiasa muda jelita dengan mengamalkan pelbagai amalan kecantikan dan juga menjaga tatarias supaya sentiasa kelihatan gebu dan menawan .

Namun begitu masih ramai yang terlupa kecantikan luaran bermula dari kecantikan dalaman ,sekiranya hormon yang tidak stabil ,metabolisme menurun dan rahim yang tidak sihat ianya menyerlah pada wajah .

Kulit menjadi kusam, tiada seri wajah ,mudah ditumbuhi jerawat ,kulit cepat berkedut ,masalah jeragat ,badan cepat letih ,sakit sendi, rambut gugur ,monopouse awal dll .

Selalunya berpunca dari hormon yang tidak stabil menyebabkan stres ,murung hilang keserian wajah .metabolisme menurun menjadikan masalah berat badan ,lemak terkumpul dibawah kulit dan rahim yang tidak sihat ,keputihan yang melekat didinding rahim,segugut ,cyst dan fibroid yang menganggu fungsi badan yang sihat dan kecantikan wanita itu .

Kebanyakan diantara kita kadangkala mengeluh kerana berhabis beratus ringgit dan masa untuk mengatasi masalah-masalah itu ,namun kesannya hanpa .

P/S Memperkenalkan firmax3 bintang baru dunia kecantikan dan bio-perubatan dengan formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik yang lebih efecktif dan berkesan .kandungan istemewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan sempurna .juga sebagai pencegah jangkitan ,menukar phythormone, mengimbangi metabolisme .antioksida dan merehatkan otot .



Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917
www.krim786.blogspot.com
facebook : https://www.facebook.com/krim786 




No comments:

Post a Comment